Bilgi İşlem

Bilgi İşlem

Bilgi işlem departmanı, Geta ve iştirakçi firmalara bilgi işlem hizmeti vermektedir. Tüm soru/talepler çağrı merkezi uygulaması ile elektronik ortamda takip edilmektedir. İnternet ortamından da erişilebilen Çağrı merkezi uygulamasına e-posta  ve telefon ile akan talepler, oluşan sorunun,  Etki / Öncelik prensibine göre değerlendirilip, çözülür.

Tüm servis süreci, ölçülebilir, raporlanabilir. Bilgi işlem departmanı, hem sunucular hem de istemciler için sistem yöneticiliğini yapmak, sunucuların,  kaynaklarını paylaştırmak, kullanıcıları yönetmek, standartları belirlemek, sistem kurulumlarını yapmak, tedarik sürecini yönetmek, sunucuların durumlarını düzenli olarak kontrol etmek, gerekli iyileştirmeleri belirlemek, planlayarak uygulamak, başlıca görevleridir.


İştirakçilerimizin Bilgi İşlem Departmanlarına Aylık Sorun Bildirimleri

KPI, Key Performance Indicator (Anahtar Performans Göstergesi)